توزیع ۵ هزار ماسک در قالب طرح نذر سلامت 

توزیع ۵ هزار ماسک در قالب طرح نذر سلامت 

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
ادیب فلاح گفت: یکی از برنامه های ماه محرم، اجرایی طرح نذر سلامت بود که در همین راستا ۵ هزار عدد ماسک در بین عزاداران حسینی به صورت رایگان توزیع شد.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که در حال نزدیک شدن به دهه پایانی سفر هستیم بنابراین با مشارکت و همراهی بچه های مسجد در حال برنامه ریزی و تدارک ویژه برنامه های این دهه هستیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج بیان کرد: یکی از برنامه های پایانی ماه صفر برگزاری مراسم عزاداری است که هر شب با رعایت کامل نکات بهداشتی، در فضای باز و در جوار گلزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برپایی غرفه کودک است و در این غرفه برای کودکان قصه ای از زندگی حضرت رقیه (س) گفته می شود و همچنین دفتر نقاشی و مداد رنگی در اختیار آنها قرار داده می شود تا نقاشی کنند.


فلاح ابراز کرد: برپایی ایستگاه صوتی و سلامت از سایر برنامه هایی است که در دهه پایانی صفر اجرا می شوند و در این ایستگاه ها کلیپ هایی از مداحی و ماسک توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه یادآور شد: یکی از برنامه های ماه محرم، اجرایی طرح نذر سلامت بود که در همین راستا ۵ هزار عدد ماسک در بین عزاداران حسینی به صورت رایگان توزیع شد.


وی اظهار کرد: طرح کمک مومنانه نیز در ماه محرم اجرا شده و در این راستا تعداد ۱۰۰ بسته حمایتی هر یک به ارزش بیش از ۳۰۰ هزار تومان در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


فلاح در خاتمه عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل مدارس، برای حمایت از دانش آموزان نیازمند نیز ۱۰۰ عدد کیف توزیع شد.

پایان پیام/ 586